Instrumente de sprijin financiare și non-financiare ce vin în sprijinul dezvoltării și al internaționalizării IMM-urilor
În data de 28 ianuarie, Smart Alliance – Innovation Technology Cluster organizează un eveniment dedicat tuturor IMM-urile românești, prin care ne dorim să le informăm cu privire la soluțiile financiare si non-financiare care să le sprijine activitatea și dezvoltarea dar și să ia parte la construcția unor proiecte de anvergură națională și internațională.
În cadrul acestui eveniment îi avem invitați ca speakeri pe doi dintre cei mai prolifici specialiști în ecosistemul de afaceri al clusterelor – Daniel COȘNIȚĂ, președintele „Asociația Clusterelor din România” și Flaviu IORGULESCU, expert în inovare și internaționalizare.
„Acest eveniment vine în continuarea strategiei noastre de a veni cu soluții concrete pentru mediul de business din România să se dezvolte sustenabil, atât prin oportunități de business externe dar și interne. Ceea ce ne dorim să atragem la eveniment sunt companii interesate de colaborare și înțeleg faptul că pentru a avea un business profitabil trebuie să ai o mentalitate în care primează inovația, atât în afacere, cât și în procese. Prin seminarul nostru vom prezenta, analiza și dezbate nevoile pe care companiile trebuie să le îndeplinească pentru a reuși să fie profitabile pe termen lung”, Emanuela MODORAN, CEO Smart Alliance – Innovation Technology Cluster.
Din 2008 sprijină Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri în generarea politicii de sprijinire a clusterelor în România, desfășurând exercițiul de cluster mapping, participând la elaborarea ghidului solicitantului pentru operațiunea referitoare la polii de competitivitate, printre altele.
Cu o diplomă de master în finanțe corporative, Flaviu IORGULESCU s-a specializat pe parcursul ultimilor cinci ani în diferite instrumente pentru susținerea internaționalizării și inovării IMM-urilor. A fost implicat în elaborarea strategiilor de dezvoltare a mai multor grupuri românești. El este, de asemenea, un auditor IMPROVE acreditat de Comisia Europeană începând din 2015. Începând din 2013, el acționează ca un punct de contact regional pentru Rețeaua Enterprise Europe din România. Anterior a lucrat pentru PriceWaterhouseCoopers în domeniul fuziunilor și achizițiilor.
Agenda eveniment 28 Ianuarie 2019 | |||
10:00 | Cuvânt de deschidere
Prezentarea participanților |
Emanuela Modoran | |
10:10 | Clusterul Smart Alliance
Preentare generală. Stadiul actual. Obiective strategice |
Emanuela Modoran | |
10:20 | Despre clustere
Concept, Beneficii, Metodologie de generare a clusterului, Situația la nivel intern și internațional |
Daniel Coșniță | |
11:00 | Instrumente financiare și non-financiare ce vin în sprijinul dezvoltării și al internaționalizării clusterelor și a membrilor din cluster – Horizon 2020; SME Instrument; SES, Programul dedicat clusterelor POC, Rețeaua EEN, Audit de inovare
Prezentare generală, principii de funcționare, profile de cooperare; Prezentarea oportunităților oferite de instrumentul dedicat IMM-urilor |
Flaviu Iorgulescu | |
11:45 | Discuții
|
Daniel Coșniță, sesiune moderată | |
12:30 | Sfârșitul seminarului |
Evenimentul se va desfășura în sediul Smart Alliance – Innovation Technology Cluster, aflat pe Șos. Ștefan cel Mare nr 3-5, clădirea BRCI – locația poate suferi modificări.
Costul de participare este de 50 lei/persoană până pe data de 27 ianuarie, iar în ziua evenimentului biletul este de 100 de lei. Pentru membrii clusterului Smart Alliance – Innovation Technology Cluster accesul este gratuit. Înscrierea la seminar se poate face doar prin trimiterea unui email către contact@smartalliance.ro .
Pentru mai multe detalii referitoare la plata biletului, vă rugăm accesați următorul link – Formular înscriere – Instrumente de sprijin financiare și non-financiare ce vin în sprijinul dezvoltării și al internaționalizării IMM-urilor