Doingbusiness.ro incheie seria de anul acesta a proiectului national Business rEvolution cu evenimentul de la Targu Mures
Mai mult de 120 de antreprenori si reprezentanti ai companiilor cheie din Mures si din judetele invecinate au participat marti, 28 noiembrie 2017, la conferinta Business rEvolution organizata de Doingbusiness.ro la Targu Mures, eveniment dedicat digitalizarii, managementului peformant si inovatiei.
,,Suntem pentru a doua oara la Targu Mures si am intalnit aici o audienta din ce in ce mai interactiva, vigilenta, si chiar agila. Subliniez agilitatea ca si calitate care face diferenta intre companiile care se adapteaza la schimbarile digitale si vor continua sa se dezvolte si restul firmelor, care se vor zbate sa supravietuiasca pe piata. Metodele de intelegere si de a ajunge la client s-au schimbat fundamental in era digitala si a Internetului iar antreprenorii de aici au inteles ca produsele si serviciile nu se mai vand singure, intr-un mediu din ce in ce mai competitiv si mai bogat in informatii’’ a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro.
Conferinta de la Targu Mures a fost deschisa de Erika Zolyomi – Presedinte al Asociatiei Economistilor Maghiari din Romania, care a evidentiat oportunitatile de dezvoltare a afacerilor prin parteneriate strategice dintre firmele din Romania si companii din regiune, cu suportul AEMR. Tot in prima sesiune Tudor Galos – Senior Marketing Consultant Tudor Galos Consulting, a subliniat principalele noutati aduse de noul regulament european de protectie a datelor personale (GDPR) si cum afecteaza acesta practicile de marketing. Printre schimbarile majore aduse de GDPR Tudor Galos a mentionat: dreptul consumatorului la intimitatea personala, securitatea datelor si notificarea prompta a autoritatilor in caz de compromitere a acestora, politici mult mai transparente de utilizare a datelor personale, dar si un training specializat al angajatilor cu privire la normele de privacy. Noul regulament va intra in vigoare la 25 mai 2018 si a starnit dezbateri aprinse in cadrul conferintei de la Targu Mures. Laura Sachelarie – Senior Segment Manager Telekom Romania a prezentat audientei modalitatile de optimizare a costurilor prin solutii concrete, eficiente si adaptate fiecarui business, iar sesiunea s-a incheiat cu povestea de succes a unei companii romanesti – Dacia Plant, poveste menita sa dea incredere antreprenorilor prezenti, ca succesul vine negresit daca faci cu placere si cu pasiune ceea ce faci. Acesta a fost sfatul lui Traian Ionescu Heroiu – actionar Dacia Plant, o companie care a reusit sa isi creasca cifra de afaceri, de la primul an de activitate si pana in prezent, de 1000 de ori.
In cea de-a doua sesiune, Alina Necsulescu, Tax Manager KPMG Romania a dezbatut cu audienta cele mai noi modificari fiscale si impactul lor asupra afacerilor, iar Dumitru Ion, CEO Kompass Romania a identificat piata potentiala printr-o analiza a firmelor romanesti bazata pe rezultatele raportate pentru 2016, si a prezentat antreprenorilor aplicatii inovative pentru cresterea vanzarilor. Sesiunea a fost completata de echipa Valoria, prin descifrarea celor mai eficiente strategii de continut in social media de catre Elena Badea – Managing Partner si a viitorului aplicatiilor CRM, de catre Alexandra Cernian – Trainer & Senior Consultant.
Conferinta de lal Targu Mures s-a incheiat cu un workshop interactiv, sustinut de Elena Badea, care a prezentat antreprenorilor din Mures cele mai noi tendinte si provocari in domeniul resurselor umane, incercand sa raspunda punctual intrebarilor concrete adresate de participanti.
Evenimentul a fost moderat de jurnalistul Radu Soviani.
Partenerul principal al evenimentului Business rEvolution – Targu Mures a fost Telekom Romania, iar conferinta a beneficiat de sprijinul Asociatiei Economistilor Maghiari din Romania. Partenerii evenimentului au fost: Alpha Bank, Edenred, Valoria Business Solutions, Tudor Galos Consulting si Performia.
Partenerii media ai evenimentului sunt Financial Market, Agepres, Transilvania Business, RBE Connect, prbox.ro, Cariere, Jurnalul de Afaceri, spatiulconstruit.ro, Smart Alliance, Calendar Evenimente, Manpres.
,,Suntem bucurosi ca in cadrul Business rEvolution 2017 proiectul nostru a avut impact asupra a mai mult de 20.000 de companii prin campaniile noastre de comunicare si le multumim celor aproape 1000 de participanti care au ales sa fie alaturi de noi in 2017 la conferintele realizate la Arad, Brasov, Bucuresti, Craiova, Iasi, Ploiesti si Targu Mures’’, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro. ,,La toate conferintele regionale am intalnit antreprenori, sefi de companii si oameni de afaceri preocupati mai mult ca niciodata de ceea ce se intampla si asteptam aceeasi audienta vibranta si interesata si in 2018, care a inteles ca pentru a te dezvolta este nevoie de redefinirea propriilor notiuni despre ceea ce inseamna granite si teritorii, in era digitala’’, a mai spus organizatorul conferintei.
Despre Doingbusiness.ro
Doingbusiness.ro este o companie care ofera servicii premium integrate de business strategy, comunicare, marketing si business development.
Serviciile Doingbusiness.ro includ: publicatii premium – Romanian Business Digest si Major Companies in Romania in variante print si online, portaluri de afaceri, servicii de agentie de evenimente, servicii de comunicare si direct marketing – call center, direct mailing, direct e-mailing, cercetare de piata, consultanta strategica de comunicare si extindere pe noi piete, acces la tool-uri inovative de business development si business intelligence.
Doingbusiness.ro este organizator al seriilor de evenimente proprii: CEO Conference – Shaping the Future, Business rEvolution – Digitalizarea, trend sau tsunami?, Business to more Business, IMM ReStart, Emerging Europe Energy Summit si Emerging Europe Investment Summit.
Mai multe detalii despre evenimentele organizate de catre doingbusiness.ro sunt disponibile aici.