[:en]Documenta DMS devine Partener Oficial al Federației Ecvestre Romane[:]

[:en]INFRASOFT, lider în România în domeniul soluţiilor de stocare, arhivare şi management de date şi documente susține activitățile Federației Ecvestre Române. Compania va oferi sprijin IT&C: hardware, software și servicii de implementare a soluției de management și organizare a documentelor Documenta DMS.

“Dacă ar fi să caracterizez în trei cuvinte Echitaţia aş spune: performanţă, încredere și pasiune. Pornind de la aceste valori comune, pe care le împărtăşim şi noi în cadrul echipei Documenta DMS, am decis că este de bun augur să susţinem Federaţia Ecvestră Română în demersul său pentru o mai bună organizare şi popularizare şi în România a acestui sport nobil”, a afirmat Adrian Bărcuțean, Acționar al Infrasoft.

“Mulţumim INFRASOFT și Documenta DMS pentru sprijin. Această colaborare face parte din strategia de dezvoltare şi promovare a sportului ecvestru, sport cu tradiţie pentru ţara noastră. Ne dorim ca, în viitorul apropiat, să regăsim echitaţia în top 10 sporturi din România”, a declarat Vlad Bontea, preşedintele Federaţiei Ecvestre Române.

Federaţia Ecvestră Română a fost înfiinţată pe 12 decembrie 1930, fiind al XXI-lea membru al Federaţiei Ecvestre Internaţionale, la care a aderat în acelaşi an. Este singura autoritate naţională care asigură cadru organizat pentru concursuri naţionale şi internaţionale, în toate disciplinele ecvestre.

Sportivii români sunt tot mai competitivi pe plan internaţional. De exemplu, la Balcaniada de Sărituri peste Obstacole, care a avut loc anul trecut în Grecia, au obţinut 8 medalii: una de aur, două de argint şi cinci de bronz.

800 de sportivi profesionişti şi 1200 de cai sunt afiliaţi Federaţiei Ecvestre Române şi participă la concursuri Naţionale şi Internaţionale. Peste 55 de cluburi sportive din România organizează concursuri sub egida Federaţiei Ecvestre Române.

INFRASOFT, dezvoltatorul soluției Documenta DMS, este o companie românească cu capital privat 100%, lider în România în domeniul soluțiilor pentru managementul documentelor, datelor, informațiilor și comunicare internă și externă în cadrul companiilor și a organizațiilor din sectorul public, cu o experienţă de peste 12 ani pe piaţa românească. Aplicaţiile de management al documentelor acoperă necesităţile legate de întregul ciclu de viaţă al unui document – din momentul în care este generat, până la stocarea şi arhivarea acestuia incluzând: servicii de gestionare a producţiei, management, arhivare, Cloud şi Centru de Date, soluţii de infrastructură IT şi soluţii de business.[:]

Smart Alliance News

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

20 + 9 =