9 din 10 români petrec cel puțin o oră/zi în Social Media – tendințele consumatorilor români în online
Rețelele de socializare rămân și în anul 2023 o resursă importantă pentru brandurile care doresc să-și facă auzită povestea sau să-și promoveze ofertele. Asta pentru că 93% dintre români petrec cel puțin o oră pe zi în Social Media, iar 21% dintre aceștia stau chiar mai mult de 4 ore. O arată cel mai recent studiu realizat de Zitec și agenția de cercetare Ipsos, prin instrumentul automat și DIY de cercetare Ipsos.Digital.
Potrivit studiului, realizat la nivel național în luna februarie a anului 2023, pe un eșantion de 500 de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 55 de ani, Facebook rămâne în continuare cea mai utilizată platformă de social media (86%), urmată de Instagram (69%) și TikTok (61%), aceasta din urmă înregistrând cea mai mare creștere în preferințele românilor, comparativ cu anul trecut (+20%).
Material publicat de start-up.ro
Zitec este membru Smart Alliance Technology Cluster.